بازدید دانش آموزان از سایت دفن سمنان

پنجشنبه 26 فروردین 1395 ساعت 10:04
بازدید دانش آموزان از سایت دفن سمنان
بازدید دانش آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه شهید چمران از مرکز دفن زباله انجام گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان،دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی مدرسه شهید چمران که به تعداد 56 دانش آموز پسر بودند ، در روز بیست و پنجم فروردین ماه از نزدیک به مشاهده قسمتهای مختلف مرکز دفن زباله و زحمات همکاران زحمت کش و سخت کوش نمودند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: با توجه بحضور مریم اسماعیلی کارشناس آموزش از ساعت 9 تا 11 صبح در جوار دانش آموزان ،پس از مجهز نمودن آنان به مساسک و کلاه و تذکرات لازم به توضیح بخش به بخش مرکز دفن تقسیم وظایف نیروها و بازخورد هرقسمت توضیحات لازم را به دانش آموزان ارائه نمودند. وی درادامه اعلام داشت : هدف از این بازدید آشنایی دانش آموزان با محیط آنجا و مشاهده آنها از انبوه زباله ها از نزدیک و آشنایی با معایب و مضرات زباله خشک و تر و نظر به اینکه تاکید ما و همکاران برای کاهش زباله و تفکیک زباله از منزل به منظور داشتن محیط زیست سالم و شهروند سالم می باشد را بطور محسوس مشاهده نمایند.
در سال تحصیلی 94-95 بعد ازبازدید مدرسه حبیب ابن مظاهر که در آذرماه که به تعداد 65 نفر بودند ،مدرسه شهید چمران دومین مدرسه بازدید کننده از مرکز دفن زباله می باشد.لازم بذکر است که بدلیل خارج شهر و فاصله و همچنین گذر زمستان این بازدید ها بصورت محدود صورت گرفته است اما برای سال جدید و در این فصل و فصل تابستان بازدید از مرکز دفن زباله و غرفه های بازیافت برای درخواست دهندگان ،همشریان و دانش آموزان در برنامه های تور گردشگری استانی قرار خواهد گرفت . در سال تحصیلی 94-95 بعد ازبازدید مدرسه حبیب ابن مظاهر که در آذرماه که به تعداد 65 نفر بودند ،مدرسه شهید چمران دومین مدرسه بازدید کننده از مرکز دفن زباله می باشد.
لازم بذکر است که بدلیل خارج شهر و فاصله و همچنین گذر زمستان این بازدید ها بصورت محدود صورت گرفته است اما برای سال جدید و در این فصل و فصل تابستان بازدید از مرکز دفن زباله و غرفه های بازیافت برای درخواست دهندگان ،همشریان و دانش آموزان در برنامه های تور گردشگری استانی قرار خواهد گرفت .