كارخانه مدرن بازیافت زباله با مشاركت بخش خصوصی دربروجرد احداث می شود

شنبه 04 اردیبهشت 1395 ساعت 11:20
 كارخانه مدرن بازیافت زباله با مشاركت بخش خصوصی دربروجرد احداث می شود
رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: كارخانه مدرن بازیافت زباله با مشاركت بخش خصوصی در بروجرد احداث می شود.

به گزارش پسماند ایران،عباس شمس الدینی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بروجرد در مسجد امام خمینی(ره) این شهر افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر بروجرد برای رفع معضل امحای زباله ها و احداث كارخانه بازیافت زباله یك قطعه زمین در سراب زارم به بخش خصوصی اهدا كرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد اظهار كرد: بخش خصوصی این كارخانه را با صرف هزینه 900 میلیارد ریال احداث می كند. وی با اشاره به مشكلات اقتصادی شهرداری بروجرد گفت: طرح های عمرانی شهر بروجرد به رغم مشكلات مالی متوقف نشدند. شمس الدینی افزود: تعداد پروانه های ساخت در بروجرد از 800 پروانه در سال 93 به 200 پروانه در سال 94 رسید كه نشان از ركود اقتصادی و بروز مشكلات مالی برای شهرداری است.
وی گزارشی از عملكرد شهرداری بروجرد در سال 1394 ارائه داد و اظهار كرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر بروجرد با وجود مشكلات زیاد از اجرای برنامه های فرهنگی غافل نبودند و با مشاركت سازمان های مربوطه كارهای فرهنگی خوبی در سطح شهر اجرا كردند.
رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد افزود: توجه به توسعه گردشگری بروجرد باعث رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذار در منطقه می شود.
وی گفت: بروجرد در فصل بهار آب و هوای مطبوعی دارد لذا با ایجاد زیرساخت های گردشگری می توان گردشگران را از جای جای ایران اسلامی جذب كرد. شمس الدینی افزود: رسیدگی و احیای بناهای تاریخی نیز نقش مهمی در جذب گردشگران به منطقه دارد.