سطح ايمني کارگران شهري شمال تهران ارتقا يافت

چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 12:13
 سطح ايمني کارگران شهري شمال تهران ارتقا يافت
کارشناسان آموزشگر اداره مديريت پسماند شهرداري منطقه يک طي يکسال گذشته اقدام به آموزش بيش از 550 کارگر شهري در خصوص ارتقاء ايمني در حين کار نمودند.


به گزارش پسماند ایران، مهدي جمشيديان رئيس اداره مديريت پسماند با بيان خبر فوق اظهار داشت: با توجه به حساسيت حوزه خدمات شهري، سلامت کارگران زحمت کش اين حوزه به واسطه تماس مستقيم با برخي از زباله هاي آلوده، درمعرض خطرقرارمي گيرد، لذا برگزاري اين کارگاه ها در راستاي آشنايي اين افراد با روش صحيح انجام کار، آشنايي با وسايل وابزارکار، آشنايي با بيماريهاي مسري و خطرات ناشي از آن همچنين آشنايي با حوادث غيرمترقبه و چگونگي برخورد با آنها الزامي است.
وي گفت: ارتقاء سطح ايمني کار براي کارگران بايد در اولويت فعاليت ها قرار گيرد و با آموزش هاي لازم نکات ايمني به کارگران آموزش داده شود که در حال حاضر اين اقدام توسط آموزشگران اداره بازيافت و مديريت پسماند شهرداري منطقه يک انجام شده و بيش از 550 کارگر از سال گذشته تا کنون با موازين و نکات ايمني در حين کار آشنا شدند.
جمشيديان تصريح کرد : نيروهاي آموزشگر با حضور در ميادين ميوه و تره بار، ايستگاه هاي بازيافت، اسکان هاي کارگري و... به آموزش چهره به چهره کارگران مي پردازند.

 

منبع: خبرگزاري آريا