وضعیت دفن زباله‌های عفونی شهرستان گچساران تعیین تکلیف می‌شود

سه شنبه 16 تیر 1394 ساعت 11:07
 وضعیت دفن زباله‌های عفونی شهرستان گچساران تعیین تکلیف می‌شود

دفن زباله‌های عفونی مطب‌ها و کلنییک‌های پزشکی از جمله مواری است که باید به صورت جدی در دستور کار کارگروه مدیریت پسماند زباله‌های شهرستان گچساران قرار گیرد.
به گزارش پسماند ایران، عبدال دیانتی صبح امروز در نشست مدیریت پسماند شهرستان گچساران، با بیان اینکه مدیریت پسماند زباله‌ها باید با حساسیت بیشتری انجام شود، اظهار داشت: ضروری است محل دفن زباله‌های شهر دوگنبدان و روستای خیرآباد در کمترین زمان ممکن تعیین شود.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران افزود: دفن زباله‌های عفونی مطب‌ها و کلنییک‌های پزشکی از جمله مواری است که باید به صورت جدی در دستور کار کارگروه مدیریت پسماند زباله‌های شهرستان گچساران قرار گیرد.
دیانتی عنوان کرد: برخورد با خوردوهای متخلفی که اقدام به تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی در معابر ورودی و عمومی می‌کنند با جدیت پیگیری و تشدید می‌شود.
وی ابراز کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی متولی در زمینه دفن زباله‌های گچساران همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند. به گزارش تسنیم، در پایان این نشست مصوب شد مشکلات محل دفن زباله‌های شهر دوگنبدان، خیرآباد و زباله‌های عفونی مطب‌ها و کلنیک‌های پزشکی مورد بررسی قرار گیرد و نسبت به برطرف شدن مشکلات در این حوزه اقدامات لازم صورت گیرد.
همچنین در این نشست مصوب شد مشکلات جایگاه دفن زباله شهر بهبهان بررسی و با متخلفینی که اقدام به تخلیه نخاله در معابر عمومی می‌کنند برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

منبع : خبرگزاری تسنیم