برگزاری کلاس های آموزش پسماند در شهرداری باقر شهر

پنجشنبه 23 مهر 1394 ساعت 11:33
برگزاری کلاس های آموزش پسماند در شهرداری باقر شهر
این کلاس ها در 7 جلسه 2 ساعته به تفکیک برای کارکنـــــــان، مدیران ومسئولان شهرداری

 

درراستای اجرای صحیح قانون مدیریت پسماند با هدف تفکیک پسماند خشک شهری از مبدأ، کلاس های آموزشی برای پرسنل و مدیران شهرداری باقرشهر برگزار گردید.
به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، در راستای اجرای صحیح قانون مدیریت پسماند با هدف تفکیک پسماند خشک شهری از مبدأ، کلاس های آموزشی برای مدیران و کارکنان شهرداری باقرشهر برگزار گردید.
مسئول پسماند و محیط زیست شهرداری باقرشهر افزود: این کلاس ها در 7 جلسه 2 ساعته به تفکیک برای کارکنـــــــان، مدیران ومسئولان شهرداری با حضور دکتر کریمی (دکترای محیط زیست) در محل سالن جلسات شهرداری برگزارشد. یونس معروفی گفت: با توجه به ارتباط مستقیم شهرداری با این موضوع آموزش کارکنان و مدیران از اولویت‌های این واحد بوده که بحمدالله این مهم انجام‌گرفته است و بنا به‌ضرورت در این جلسات شرکت‌کنندگان با توجه به اهمیت و تأثیرات تفکیک پسماند به طبیعت و محیط‌زیست با آلاینده‌ها و روش‌های تفکیک آشنا شدند.
وی گفت: طرح تفکیک و بازیافت زباله علاوه بر اینکه می‌تواند شهر را از آلودگی‌های زیست‌محیطی نجات دهد، در رونق بخشیدن به اقتصاد شهری هم تأثیرگذار خواهد بود و یکی از مهم‌ترین مراحل بازیافت این مواد، تفکیک، جداسازی ترکیبات داخل در محل کار و منزل هست و آنچه در مورد فرهنگ جداسازی زباله باید بیاموزیم این است که زباله‌ها را به‌صورت تر و خشک جداگانه تفکیک کنیم.