رفع معضلات زیست محیطی ایستگاه موقت دفن زباله ملاردطی دوهفته آینده

شنبه 25 مهر 1394 ساعت 12:54
رفع معضلات زیست محیطی ایستگاه موقت دفن زباله ملاردطی دوهفته آینده
 تشکیل کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ملارد 

به گزارش پسماند ایران، عزیز عبدل زاده با اعلام این خبر گفت: در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ملارد که پایان هفته گذشته با حضور معاون فرماندار،رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری، رئیس اداره صنعت و معدن ، رئیس شبکه بهداشت و سایر مسئولان شهرستان تشکیل شد در خصوص میزان تحقق قانون مدیریت پسماند و آیین نامه اجرایی آن و نحوه تحرک بیشتر در سطح شهرستان بحث و تبادل نظر شد.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه به مشکلات بخش حمل و نقل و دفع پسماند در سطح شهرستان پرداخته شد، تصریح کرد: مشکلات به دلیل عدم توجه مسئولان به قوانین وضوابط مربوطه است و همه مسئولان باید در زمینه های زیست محیطی حساس بوده و غیر انفعالی عمل کنند.
عبدل زاده افزود: همچنین در این جلسه مشکلات مرغداری های مستقر در منطقه اخترآباد ، آخرین وضعیت پسماند در شهرک صنعتی صفادشت و وضعیت زیست محیطی مرکز دفن اخترآباد بررسی و مورد تبادل نظر قرار گرفت.
وی به مصوبات این جلسه اشاره کرد و اظهار داشت: مقرر شد تا پایان آبان ماه مدیریت پسماندهای پزشکی در سطح شهرستان با نظارت شبکه بهداشت و درمان و محیط زیست مطابق با ضوابط و گزارش آن به محیط زیست شهرستان ارائه شد. رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های شهریار و ملارد ادامه داد :همچنین مقرر شد ظرف دو هفته مشکلات و معضلات زیست محیطی ایستگاه موقت زباله ملارد رفع و گزارش آن به محیط زیست ارسال شود.
عبدل زاده بیان داشت: در خصوص تملک اراضی مرکز دفن نیز مقرر شد موضوع از طریق سازمان پسماند در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.


منبع :خبرگزاری مهر