تدابیر ویژه شهرداری تبریز برای پاکسازی بازار تبریز

سه شنبه 28 مهر 1394 ساعت 15:03
تدابیر ویژه شهرداری تبریز برای پاکسازی بازار تبریز
با دستور شهردار کلان‌شهر تبریز مسیر عبور دستجات حسینی در محدوده بازار تبریز پاکسازی می شود.

به گزارش پسماند ایران، در پی دستور صادق نجفی شهردار کلان‌شهر تبریز مبنی بر ضرورت حفظ پاکیزگی محدوده بازار تبریز و مسیر عبور هیأت های عزاداری و دستجات حسینی، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز هر روز این محدوده را پاکسازی می کند.
بر این اساس با تأکید معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در خصوص عملیاتی شدن دستور شهردار تبریز، از سوی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز اکیپ ویژه پاکسازی محیط بازار تبریز در محدوده بازار مستقر شد.
هیأت‌های عزاداری و دستجات حسینی همه ساله در ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبداله الحسین (ع) در داخل بازار تاریخی تبریز به ویژه بازار مظفریه به عزاداری و سوگواری می پردازند .
علیرضا اصغری مدیر عامل سازمان با اعلام این خبر افزود: شهردار تبریز همواره بر حفظ قداست دستجات حسینی و هیأت های عزاداری تأکید داشته و دارد و بر همین اساس تأکید کرده است تا به منظور حفظ این قداست مسیر عبور عزاداران حسینی در داخل محدوده بازار رفت و روب شود و مجموعه خدوم شهرداری تبریز با آب و جارو کردن مسیر عبور هیأت عزاداری به استقبال از این هیئت ها برود.
وی در خاتمه افزود: بر همین اساس اکیپ ویژه در محدوده بازار تاریخی تبریز مستقر شده و از هفتم تا دوازدهم محرم با آب و جارو کردن مسیرهای عبوری هیأت های عزاداری در داخل بازار تبریز خصوصا بازار مظفریه به استقبال از دستجات حسینی و سوگواران و عاشقان سید الشهداء حضرت حسین ابن علی (ع) بروند .

منبع : ایسنا