طرح تفکیک در مبدا، در منطقه یک شهر کرمان کامل شد

سه شنبه 28 مهر 1394 ساعت 15:11
طرح تفکیک در مبدا، در منطقه یک شهر کرمان کامل شد
طرح تفکیک در مبدا با همکاری بخش خصوصی از خردادماه جاری در منطقه یک شهری شتاب تندتری گرفت.

به گزارش پسماند ایران، اسمعیل جهانشاهی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اظهار کرد : از انجام آموزشهای لازم در خصوص طرح تفکیک زباله در مبدا از طریق نصب بنر، ارسال پیامک و آموزش چهره به چهره توسط آموزشگران مورد تایید سازمان خبر داد و گفت: فاز یک طرح تفکیک از مبدا در محلات مهدیه، سده، بداغ آباد، شهرک ولایت، شهرک ارتش فاز یک و دو، 20 متری عرفان، نماز و شهرک شوروئیه اجرا و پسماندهای خشک این مناطق طبق برنامه زمان بندی مشخص جمع آوری می شوند.
وی افزود: فاز دوم طرح مذکور در خیابان شهدای خانوک و محلات فیروزآباد، باستانی پاریزی و ابوحامد در حال اجرا می باشد. مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری از برنامه زمانبندی جمع آوری پسماندهای خشک خبر داد و تصریح کرد: این برنامه شنبه در خیابان نماز (کوچه های زوج و فرد)، مهدیه (حدفاصل کوچه 1 تا 9 و 55 الی آخر خیابان)، مهدیه (حدفاصل کوچه های 1 الی 9 و حدفاصل کوچه های 55 الی انتهای خیابان)، 20 متری بهار (کوچه های فرد) و شهرک شوروئیه اجرا می شود.
جهانشاهی با بیان اینکه طرح تفکیک در مبدا یک شنبه در بداغ آباد (حدفاصل شهید مفتح تا کمربندی) و دوشنبه صبح در خیابان مهدیه (حدفاصل کوچه های 2 الی 42) و دوشنبه عصر در شهرک ولایت اجرا می شود، گفت: این طرح سه شنبه در خیابان مهدیه (حدفاصل کوچه های 42 الی 87) و خیابان شهید کامیاب و شهرک ارتش (حدفاصل چهارراه شهید رجایی تا بلوار جانباز) اجرایی گردید.
وی خاطرنشان کرد: طرح تفکیک در مبدا چهارشنبه در فاز دو شهرک ارتش (از ابتدای بلوار جانباز تا 20 متری آریا و خیابان شهید رجایی و پارادیس) و پنج شنبه در محله نماز )کوچه های زوج و فرد) ادامه می یابد.

منبع : ایسنا