سازمان مدیریت پسماند شهری در خرمشهر راه‌اندازی می‌شود

چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 01:37
سازمان مدیریت پسماند شهری در خرمشهر راه‌اندازی می‌شود
یه اقدامات راه‌اندازی سازمان مدیریت پسماند در خرمشهر صورت گرفته است

 

سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: کلیه اقدامات جهت راه‌اندازی سازمان مدیریت پسماند در خرمشهر صورت گرفته است و منتظر صدور مجوز سازمان از جانب وزارت کشور هستیم.
عزیز ساعدی اظهار داشت: مدیریت پسماند از نیازهای مهم شهر به شمار می‌آید که در این راستا کلیه اقدامات راه‌اندازی سازمان مدیریت پسماند در خرمشهر صورت گرفته است و منتظر صدور مجوز سازمان از سوی وزارت کشور هستیم.
وی افزود: ساختمان سازمان مدیریت پسماند در خرمشهر مشخص و تجهیز شده، نیروی انسانی آن تعیین و به‌محض صدور مجوز آغاز به کار می‌کند.
سرپرست شهرداری خرمشهر در تشریح آخرین وضعیت زیرسازی و خدماتی در موقعیت مربوط به زائران اربعین حسینی خرمشهر در شلمچه عنوان کرد: شهرداری خرمشهر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین سال‌های اخیر پیش‌قدم بوده، امسال هم برای خدمت‌رسانی بهتر اقدامات خود را آغاز کرده است.
وی گفت: خاک‌ریزی، زیرسازی موقعیت شهرداری خرمشهر انجام شد و هم‌اکنون نیز در مرحله آسفالت قرار دارد و هزینه برآورد شده برای آماده‌سازی موقعیت 400میلیون تومان است.
ساعدی بیان کرد: 40 نیروی انسانی و تعدادی ماشین‌آلات خدماتی شهرداری خرمشهر به‌زودی در موقعیت این شهرستان مستقر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مدیریت ایمنی و آتش‌نشانی سایر موقعیت‌ها بر عهده سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرمشهر است، افزود: سازمان آتش‌نشانی شهرداری‌های آبادان، مینو شهر، ماهشهر با مدیریت سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرمشهر به فعالیت می‌پردازند.
سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: محوطه‌سازی 4 پارکینگ جهت توقف خودروی زائران اربعین حسینی در دست اقدام است همچنین شهرداری خرمشهر برای ارائه خدمت ویژه به زائران آمادگی کامل دارد.

منبع : تسنیم