اختصاص اعتبار به پروژه های مدیریت پسماند مازندران

پنجشنبه 30 مهر 1394 ساعت 15:29
اختصاص اعتبار به پروژه های مدیریت پسماند مازندران
 بحمدالله پروژه های نیروگاه زباله سوز ساری و نوشهر و کارخانه های کمپوست تعریف شده است

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، به تلاش های پیگیر دولت تدبیر و امید در راستای مدیریت پسماند و صیانت از محیط زیست اشاره کرد و یاد آور شد: در سفر دولت تدبیر و امید به مازندران، منابع خوبی به طرح های مدیریت پسماند استان اختصاص یافت.
جلسه مدیریت پسماند استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران به منظور بحث و بررسی و تصمیم گیری در خصوص پروژه های در حال اجرای این حوزه برگزار شد.
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری، علی نبیان در این جلسه با اشاره به این که مدیریت پسماند از موضوعات مهم استان است، خاطر نشان ساخت: بحمدالله پروژه های نیروگاه زباله سوز ساری و نوشهر و کارخانه های کمپوست تعریف شده برای شهرستان ها با قوت در حال پیگیری است و انتظار می رود؛ دست اندرکاران امر، با توجه به حمایت و پشتیبانی دولت، در این خصوص اهتمام مجدانه داشته باشند.
نبیان، به تلاش های پیگیر دولت تدبیر و امید در راستای مدیریت پسماند و صیانت از محیط زیست اشاره کرد و یاد آور شد: در سفر دولت تدبیر و امید به مازندران، منابع خوبی به طرح های مدیریت پسماند استان اختصاص یافت.
وی، افزود: باید تلاش شود تا این منابع به موقع جذب و به درستی برای مدیریت پسماند مازندران هزینه گردد. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، به افتتاح کارخانه کمپوست شرق مازندران با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سفر کاروان تدبیر و امید به استان اشاره کرد و بیان داشت: این یک برگ زرین برای دولت در این حوزه و نشانگر تلاش دولت تدبیر و امید برای مدیریت پسماند است.
نبیان، با اشاره به تداوم پیگیری ها در جهت افتتاح دیگر پروژه های کمپوست استان، عنوان نمود: باید با اهتمام همه دست اندرکاران بخش های دولتی و غیر دولتی و تامین منابع لازم، کارخانه کمپوست قائم شهر را در اسرع وقت به بهره برداری رساند. در این جلسه که مدیران کل دفاتر امور شهری و روستایی و امور شوراهای استانداری، فرماندار قائم شهر و برخی مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند، اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند