برگزاري نخستين جلسه شوراي تخصصي اتاف سازمان مديريت پسماند

یکشنبه 03 آبان 1394 ساعت 12:00
برگزاري نخستين جلسه شوراي تخصصي اتاف سازمان مديريت پسماند
بررسي پروژه هاي در حال اجرا و فاز صفر سازمان مديريت پسماند

 

نخستين جلسه شوراي ارزشيابي تاثيرات اجتماعي و فرهنگي(اتاف) در سازمان مديريت پسماند با حضور اعضاي شوراي تخصصي اتاف سازمان تشکيل شد.
به گزارش پسماند ایران،دکتر جعفري، مديرعامل و رئيس شوراي اتاف سازمان مديريت پسماند با اعلام اين خبر افزود : در اين جلسه ضمن بررسي پروژه هاي در حال اجرا و فاز صفر سازمان مديريت پسماند؛ تصميم گيري لازم در خصوص انجام طرح اتاف اتخاذ شد.
وي با بيان اينکه پروژه هاي اتاف سازمان مديريت پسماند با ديگر واحدهاي شهرداري تهران، مانند سازمان نوسازي، معاونت شهرسازي و... ارتباط مستقيم دارد بر اجراي طرح هاي اتافي مشترک تاکيد کرد.
مديرعامل سازمان مديريت پسماند در ادامه به اجراي اتاف طرح تفکيک پسماند در مبدأ در برخي از مناطق شهر تهران اشاره کرد و افزود : کليه طرح هاي اجرا شده يا در حال اجراي مناطق مورد بررسي قرار مي گيرد تا با جمع بندي کليه طرح هاي اتاف مناطق22گانه در حوزه پسماند به يک کاربست عملي رسيده و سپس طرح جديد اتاف براي تفکيک پسماند در مبدا اجرا خواهد شد.
رئيس شوراي تخصصي اتاف سازمان مديريت پسماند با اشاره به توليد روزانه بيش از 54 هزارتن پسماندهاي ساختماني و عمراني در شهر تهران بر لزوم اجراي طرح اتاف براي پسماندهاي ساختماني و عمراني تاکيد کرد و گفت: با وجود ارتباط قوي اين موضوع با طيف گسترده اي از مخاطبين اجرايي شامل مردم، رانندگان، پيمانکاران، مجريان، مهندسين و حتي اتحاديه کاميون¬داران، انجام طرح اتاف براي اين بخش مهم از فرآيند مديريت پسماند ضروري به نظر مي رسد.
جعفري در پايان، نياز به برگزاري کارگاه آموزشي اتاف براي معاونين و مديران سازمان و همينطور تهيه کاربست علمي از طرح هاي اتاف اجرا شده در مناطق22گانه را مورد تاکيد قرار داد.