حذف شيرابه پسماند در ايستگاه هاي مياني شهر تهران

یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 13:43
حذف شيرابه پسماند در ايستگاه هاي مياني شهر تهران
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران از حذف شيرابه پسماند در ايستگاه هاي مياني داخل شهر تهران خبر داد.


به گزارش پسماند ایران،حسين جعفري با بيان اينکه در ايستگاه هاي مياني امکاناتي تعبيه شده که شيرابه زباله ها گرفته شده و شيرابه به آرادکوه منتقل نشود، گفت: وقتي زباله به داخل سمي تريلرها ريخته مي شود، براي پر شدن اين ماشين ها دستگاه پرس، زباله را به داخل مخزني هدايت کرده تا ظرفيت تکميل شود و خود به خود شيرابه زباله نيز گرفته مي شود. سمي تريلرها با ظرفيت هاي 20 تا 22 تن به آرادکوه منتقل مي شوند.
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران با تاکيد بر اينکه دليلي براي افزايش ايستگاه هاي مياني در سطح شهر نداريم، خاطر نشان کرد: نقاطي را در داخل شهر تهران انتخاب کرده ايم که هر ايستگاه، زباله 2 تا 3 منطقه را پذيرش مي کند. وي با بيان اينکه بهينه سازي ايستگاه هاي مياني در دستور کار است، اذعان کرد: مسقف شدن و چند منظوره شدن ايستگاه ها در دستور کار قرار دارد. هميشه کميت مفيد و قابل توجه نخواهد بود بلکه بايد به دنبال ارتقا کيفيت باشيم، پس کافي است اين ايستگاه ها بهينه سازي شوند.
جعفري با اشاره به اينکه در سمي تريلرهاي جديد (3محور) مخازن شيرابه با گنجايش بيشتري تعبييه شده است، خاطر نشان کرد: اين امر موجب جلوگيري از ريزش شيرابه مي شود.

منبع :  خبرگزاري آريا