انعقاد تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه شهرداری اهواز و سازمان پسماند

دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 13:28
انعقاد تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه شهرداری اهواز و سازمان پسماند

 

به گزارش پسماند ایران، محمدامین طالقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه شهرداری اهواز و سازمان مدیریت پسماند شهرداری خبر داد و اظهار کرد: این تفاهمنامه با توجه به درخواست و اعلام نیاز این سازمان به منظور تدریس و ارائه خدمات آموزشی در رشته‌های کارشناسی محیط زیست و کارهای پژوهشی در زمینه مدیریت پسماند برای پرسنل و عموم مردم بسته شده است.
وی افزود: این سازمان بسته به فعالیت‌ها و برنامه‌های بلند مدتی که دارد یکسری از رشته‌های زیست محیطی را نیاز داردکه در این دانشگاه تدریس شوند تا بتواند نیازهای آینده تخصصی را با گذراندن دوره‌هایی از جمله مدیریت پسماند که یا توسط پرسنل سازمان و یا دانشجوهایی که به خدمت گمارده می‌شوند، برطرف کرد.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز تصریح کرد: این دانشگاه که زیر نظر شهرداری اهواز و مرکز علمی و کاربردی فعالیت می‌کند ملزم است بر حسب نیاز و درخواست این سازمان نسبت به تامین فضای آموزشی و اساتید اقدام لازم را معمول کند.
طالقانی اضافه کرد: دانشگاه شهرداری اهواز متعهد می‌شود که بعد از پایان کار و ترم پایانی نسبت به صدور مدرک معتبر اقدام قانونی لازم را به‌عمل آورد.

منبع : خبرگزاری فارس