پاکسازی مسیر و خدمات دهی به زائرین اربعین

پنجشنبه 28 آبان 1394 ساعت 11:01
پاکسازی مسیر و خدمات دهی به زائرین اربعین
« تاکنون تعداد 50 مخزن 1100لیتری زباله در مسیر جانمایی شده است 

 

شهرداری منطقه ۶ تهران جهت آماده‌سازی موقعیت شهرداری کلان‌شهر تهران در مرز بین‌المللی شلمچه، پاکسازی و عملیات رفت و رب را آغاز کرده است.
به گزارش پسماند ایران، شهرداری منطقه 6 تهران جهت آماده‌سازی موقعیت شهرداری کلان‌شهر تهران در مرز بین‌المللی شلمچه، پاکسازی و عملیات رفت و رب را آغاز کرده است.
افشین خدامی، معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 6 با بیان اینکه همه مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به نقطه صفر مرزی و اطراف موکب پاکسازی می شود، گفت: عملیات رفت و رب و نظافت مرز شلمچه، از 25 آبان آغاز و تا 16 آذر نیز ادامه خواهد داشت. همه کارها به صورت شبانه روزی و سرویس دهی ها در سه شیفت انجام می شود.
وی افزود: در امور خدمات شهری 4دستگاه خودرو مکانیزه حمل زباله و 100 نیروی خدماتی جهت نظافت و رفت ورب در موقعیت شهرداری تهران مستقر شده اند که در مسیر پل نو خرمشهر تا پایانه مرزی شلمچه خدمت‌رسانی می‌کنند.
به گفته معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 6، « تاکنون تعداد 50 مخزن 1100لیتری زباله در مسیر جانمایی شده است و سه دستگاه وانت پیکان به همراه عوامل اجرایی اقدام به جمع آوری پسماند خشک می کنند.»
خدامی با اشاره به بهره برداری پروژه احداث 120 چشمه سرویس بهداشتی و حمام عمومی در مرز شلمچه خاطر نشان کرد: به صورت شبانه روزی 20 متصدی سرویس بهداشتی ویژه (آقایان و بانوان) در محل حضور دارند و دو دستگاه واتر چت و دو دستگاه موتور سیکلت جهت نظارت عملیات اجرایی تیم را همراهی می کنند.
علاوه بر این، شهرداری منطقه 6 با توجه به کثرت مسافرین و لزوم خدمات رسانی به خیل عظیم زائران در زمان مشخص، دوره های آموزشی پرسنل اعزامی را قبل از اعزام به شلمچه برگزار کرد.