لزوم استفاده از توانمندی‌های فنی و مهندسی سازمان همیاری شهرداری‌ها

یکشنبه 08 آذر 1394 ساعت 11:49
لزوم استفاده از توانمندی‌های فنی و مهندسی سازمان همیاری شهرداری‌ها
استفاده از توانمندی‌های فنی و مهندسی سازمان همیاری شهرداری‌های استان

به گزارش پسماند ایران به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در جریان بازدید از غرفه‌های این سازمان در ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری اظهارکرد: مسلما بحث زندگی اجتماعی و شهری برای شهروندان موضوع با اهمیتی است و ارتقای خدمت شهری مثل موضوعات پسماند، نورپردازی‌های شهری و مبلمان شهری از جمله ملزوماتی است که باید به آن توجهی ویژه شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی برای بروز و ظهور آخرین دستاوردها در زمینه‌های مدیریت شهری است، تصریح کرد: استان خراسان رضوی با دارا بودن بیش از 32 هزار مهندس و همچنین شرکت‌های متنوعی که در عرصه صدور خدمات فنی و مهندسی فعالیت می‌کنند، وضعیت بسیار خوبی را در ارائه خدمات نوین به هم استانی‌ها دارد.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری‌های این استان به عنوان یک مجموعه پشتیبان، می‌تواند نیازمندی‌های مهم شهرداری‌ها و دستگاه‌های مختلف را برطرف کند.
رشیدیان از لزوم افزایش اختیارات به بخش خصوصی خبر داد و یادآور شد: استانداری خراسان رضوی نیز در این راستا گام برمی‌دارد و با حمایت از بخش خصوصی فعال طرح‌های مختلفی را در استان انجام می‌دهد.