مدیریت پسماند مسئله اقتصادی است/لزوم ساماندهی سایتهای دفن زباله

یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 ساعت 18:57

ساماندهی سایت‌های دفن زباله در صورتی که طرح جامعی ارائه شود و اولویت مدیران استانی باشد، دولت نیز برای ساماندهی این سایت‌ها پای کار می‌آید و کمک خواهد کرد.

پسماند ایران : معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: موضوع پسماند هم اکنون به یک مسئله اقتصادی تبدیل شده و در کشورهای مختلف دنیا و در برخی از استانهای کشور به مدل اقتصادی بهره برداری از پسماندها رسیده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از رودخانه بشار یاسوج افزود: امروز پسماند دور ریز نیست و گنجی است که باید از آن استفاده شود.

وی بیان داشت: ساماندهی سایت‌های دفن زباله در صورتی که طرح جامعی ارائه شود و اولویت مدیران استانی باشد، دولت نیز برای ساماندهی این سایت‌ها پای کار می‌آید و کمک خواهد کرد.

منصوری با بیان اینکه طرح ساماندهی در حوزه پسماند در اغلب استان‌های کشور اجرا شده است، گفت: دولت برای کمک به ساماندهی این سایت‌ها، در کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارد.

وی تصریح کرد: برای ساماندهی سایت‌های دفن زباله در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد، مدیران استانی باید یک مشاور استخدام و طرح مطالعاتی ارائه دهند تا ساماندهی انجام شود.